Translate

יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

מכתבי תודה לד"ר רחל כפרי

מכתבי תודה ותעודות הערכה לרחל כפרי שיקום רצפת האגן


תעודת הערכה לד"ר רחל כפרי




מפגשים לאמהות ותינוקות


מכתב תודה ממטופלת בשיקום רצפת האגן
מכתב תודה של מטופלת שיקום רצפת האגן






לדר' רחל כפרי כנראה שהיו צריכות לעבור שבעים שנים (70) עד שסוף סוף למדתי בזכותך את צורת הישיבה הנכונה בשירותים בעזרת שרפרף גבוה. סבלתי מאניסמוס (כאב שלא ניתן להסבר) ביציאה, כאבים שהופיעו לאחר ניתוח פיסורה אותו עברתי בהצלחה. במשך למעלה משלוש שנים הסתובבתי בין פרוקטולוגים, כירורגים ופרופסורים יידועי שם באזור המרכז, ללא תועלת! אין כדור ומשחה שלא נוסתה עליי ולצערי ללא תועלת,
גם לאחר ביקורי במרפאת כאב, הכאבים לא פגו. רופא מרפאת הכאב המליץ בפני לעשות SACRAL SIMULATION אך חששתי. עשיתי את כול הבדיקות האפשרויות ברקטום: עצבוב, MRI ,אולטרה סאונד, חוקן בריום ופרוקטוגרפיה וכאמור, נוסו עלי כול משככי הכאבים והמשחות ,ללא תועלת.
רופא גסטרולוג המליץ לי לפנות לפיזיותרפיסטית המתמחה באגן התחתון וכך הגעתי אליך. את תוצאות הבדיקות, שלחתי גם אליך, הסברת לי שהתוצאה של "השתפלות הרירית לתוך התעלה האנלית" הינה תוצאה של ישיבה לא נכונה בשירותים מלווה במאמץ רב, ומכאן האניסמוס ממנו אני סובל, הזהרת אותי מזריקת BOTOX כפי שהומלץ בפני ע"י רופא ביה"ח, המלצה שגובתה ע"י הפרוקטולוגית ששלחה אותי לבדיקות הנ"ל.
האמרה שלך ש"רופאים נוטים להציע טיפולים אגרסיביים, תרופות וניתוחים למרות שפיזיותרפיה מותאמת לשיקום האגן יכולה במקרים רבים לפתור את הבעיה ו/או להפחית אותה בצורה משמעותית" מאוד מקובלת עלי, מאחר שכיום, בעקבות תזונה נכונה בהמלצתך, ישיבה מותאמת בשירותים ותרגול שרירי האגן, אני יכול להגיד בוודאות שיש לי הקלה לאחר התרוקנות, אין לי כאבים מהם סבלתי בעבר וכן אין לי את הטראומה והחרדות לפני לכתי לשירותים מדי בוקר, כפי שהיו לי טרם המלצותיך החכמות לתזונה והרגלי ההתרוקנות.
על כך אני מודה לך מאוד
אינג' זיקי בן יוסף, 0528021113
מרץ 2015











לד"ר רחל כפרי
  רציתי להודות לך מאוד על הטיפול בקבוצת רצפת האגן שעברתי אצלך.
  התרגילים והטכניקות המדהימות ביחד עם האווירה הרגועה והשקטה שהעברת 
  בטיפול הקבוצתי הניבו תוצאות מצוינות ועזרו לי בריפוי מהיר. 
  בכל תרגול ותרגול שהעברת לנו הרגשתי את המסירות, האכפתיות והמקצועיות שלך. 
  היחס האישי והאמפתי שקיבלתי ממך מבחינתי זה יותר חשוב מעוד בדיקה.
  הרגשתי שאני בידיים טובות. 
  עד היום אני מתרגלת באופן עצמאי את התרגילים שלמדתי אצלך והם עוזרים לי מאוד 
  להתמודד עם הבעיה ברצפת האגן במשימות היום יומיות. 
  אני מודה לך מאוד מכל הלב ומאחלת לך הרבה הרבה הצלחה בכל מעשייך.

     בברכה, ויקי, אפריל 2015





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה